.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه انتخاباتی عسگراولادی به اصلاح طلبان

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري: اصلاح طلبان با یک بازتعریف مي‌توانند به‌عنوان يك ضلع در انتخابات آينده حضور داشته باشند.

به گزارش همشهری ماه، حبيب‌الله عسگراولادي با بیان اینکه اصولگرايان با درك شرايط كنوني به‌طور طبيعي به سمت وحدت حداكثري در حركت هستند، گفت: زيرساخت‌هاي اطلاعاتي و ارتباطاتي اصولگرايان روندي وحدت‌گرايانه دارد. پيش‌بيني مي‌كنم در انتخابات آينده مجلس هم مثل انتخابات گذشته، اصولگرايان ان‌شا‌ءالله يك فهرست داشته باشند.

وی افزود: شرايط كشور طوري است كه در مسير پيشرفت، خدمت و بسط عدالت قرار گرفته است و شرط توفيق در حضور چنين مسيري وحدت و انسجام است. هر كس كه در انديشه خدمت و پيشرفت كشور باشد اصولا وقت پيدا نمي‌كند كه راه تشتت و واگرايي را طي كند.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصور انقلاب بدون روحانيت و مرجعيت را مثل تصور انقلاب بدون انقلاب دانست و ادامه داد: روحانيت و مرجعيت نقش موتور حركت انقلاب را داشته و بحمدلله دارند و بدون اتكا به روحانيت، تداوم انقلاب قابل تصور نيست. انقلاب ما مستند به اسلام است. ما اسلام ناب را از روحانيت و مرجعيت و رهبري مي‌گيريم. روحانيت در سراسر كشور با مدد خداوند، پشتيبان انقلاب است و گام به گام انقلاب را مديريت و رهبري مي‌كند. كساني كه اسلام خود را غير ‌از روحانيت و مرجعيت گرفته‌اند به بيراهه مي‌روند. راه آنها به پاريس و لندن و واشنگتن ختم مي‌شود و گهگاهي هم به تل‌آويو. كساني هم كه به اصولگرايي منهاي روحانيت معتقد باشند اصلا اصولگرا نيستند.

عسگر اولادی با تاکید بر اینکه هركسي كه مباني و شاخص‌هاي اصولگرايي را قبول داشته باشد زير چتر وحدت حداكثري قرار مي‌گيرد، یادآور شد: كسي حق ندارد فرد يا گروهي را از خيمه اصولگرايي بيرون يا به آن دعوت كند. اگر گروه يا فردي مباني و شاخص‌هاي اصولگرايي را بپذيرد و به تبليغ و ترويج آن بپردازد خود به خود درون خيمه اصولگرايي قرار مي‌گيرد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس بين اضلاع اصولگرايي رقابتي وجود ندارد، اظهار کرد: اصولگرايان ان‌شاءالله حتما به يك فهرست مي‌رسند. در خصوص موضوع دوم‌خرداد‌ي‌ها اين مربوط به خود آنهاست. اگر آنها بحران «هويت» و بحران «سازمان» را پشت سر بگذارند و برگردند به مباني انقلاب، امام، نظام و ولايت‌فقيه و يك بازتعريفي از خود داشته باشند طبعا مي‌توانند به‌عنوان يك ضلع در انتخابات آينده حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: حوادث تلخ ۱۸ تير ۷۸، تحصن نمايندگان دوم‌خردادي مجلس در سال ۸۲ و فتنه سال گذشته يك تصوير سياه از اصلاح‌طلبان در نگاه مردم به‌وجود آورده است. رفتار برخي از اصلاح‌طلبان با چنين پيشينه‌اي مي‌رساند كه تعدادي از آنها به نظام، انقلاب، امام، قانون اساسي و ولايت‌فقيه اعتقادي ندارند كه اين دسته از افراد اصلاح‌طلب در انتخابات آينده حضور يابند و چون آنها راي مردم و داوري نهادهاي فيصله‌بخش را قبول ندارند نمي‌توانند در معرض راي مردم قرار گيرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.79 seconds.